Обяви и конкурси
СОФИЙСКИ ВОЕНЕН СЪД
ОБЯВЯВА КОНКУРС
Със своя Заповед № 164/04.07.2025 г. и.ф. административният ръководител-председател на Софийския военен съд обявява конкурс за „главен счетоводител“
Кратко описание на длъжността: подпомага административния ръководител на съда и съдебния администратор за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси, опазване на паричните средства и стоково-материалните ценности; осъществява финансово-счетоводното обслужване на съда в съответствие със Закона за счетоводството и другите нормативни актове; разработва и представя проект за годишния бюджет и тригодишната бюджетна прогноза на съда; завежда, приключва и отчита бюджетните и набирателните сметки на съда; отговаря за законосъобразността и целесъобразността на извършените разходи; събира и отчита държавните такси и изготвя необходимите документи; осъществява дейността по контировката на първичните счетоводни документи; води на отчет движимото и недвижимото имущество на съда; извършва счетоводни операции; изготвя месечни, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджета и приложенията към тях.
- Ползвани нормативни актове: Закон за счетоводството, Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закон за публичните финанси, Закон за съдебната власт (Глава осемнадесета), Правилник за администрацията в съдилищата.
Размер на основната месечна заплата – от 2488.00 лв. до 3110.00 лв. и възнаграждение за ранг на съдебните служители: първоначален II-ри – 340.00 лв.
- II. Изисквания за заемане на длъжността: завършено висше икономическо образование с образователно-квалификационна степен „магистър” – профил „Счетоводство и контрол” или „Финанси”; трудов стаж и професионален опит – не по-малко от 5 г. стаж като счетоводител или гл. счетоводител.
Минимални изисквания: Лице, което е: 1. Български гражданин; 2. Навършило пълнолетие; 3. Не е поставено под запрещение; 4. Не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер; 5. Не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; 6. Не е в йерархическа връзка с ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднини по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително; 7. Не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; 8. Не е народен представител; 9. Не е съветник в общински съвет; 10. Не заема ръководна или контролна длъжност на национално равнище в политическа партия.
Допълнителни и специфични изисквания: работа с операционна система WORD, EXEL WINDOWS, Интернет, счетоводни продукти и продукти „ТРЗ“.
Професионален опит в съдебната система е предимство.
Необходими документи за участие в конкурса: 1. Заявление за участие в конкурса (по образец); 2. Подробна професионална автобиография (СV); 3. Декларация от кандидата по чл. 340а от ЗСВ (по обр.) 4. Декларация за информираност, съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕП и на Съвета от 27.04.2016 г. (по образец); медицинско свидетелство; документ, удостоверяващ, че лицето не се води на отчет и не страда от психични заболявания; заверени копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудовия стаж; други документи, свързани със заемане на длъжността, по преценка на кандидата.
Място и срок на подаване: Документите се подават: лично или чрез пълномощник - с нотариално заверено пълномощно, в СВС, гр. София, бул. „Витоша” № 2, партер, ст. № 63, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.00 ч. в 30-дневен срок от деня, следващ датата на публикуване на обявлението, което ще бъде публикувано и на интернет страницата на СВС – htpps://Sofia-vs.justice.bg. След изтичане на срока документи няма да бъдат приемани.
Информация - всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. на тел: 02/9219 358 .
Обявата е публикувана на 26.07.2025 г. във в. „Труд“.